جک های جدید و استاتوس های بانمک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در  چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:,ساعت 8:5
جک های جدید و استاتوس های بانمک

اگه مامانم نصف راهکارهایی که موقع دیدن سریال
به هنرپیشه اول سریال نشون میده ، به من گفته بود
الان کل مشکلات زندگیم حل شده بود !
به جون خودم . . .
.
.
.
هر آدمی یه دوستی داره که
توی جمع از همه بیشتر میخوره و از همه لاغرتره
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
یعنی یجوری شده که
قبل اینکه بخوای از مشکلاتت با یکی حرف بزنی
باس بهش بگی :
میدونم تو بدبخت تری
یه دقیقه خفه شو من حرفمو بزنم
بعد تو شروع کن
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
” خاص ِ شما ژاپاس ِ ماس باووو ”
وووویییییی چه شاخی شدم یهوو
در ضمن باک ماشینمم پره
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
دخـــتـــرا . . .
اگه پسری رو پیدا کردین که
وسط فوتبال PS3 یا XBOX بازی کردن با دوستاش
بازی رو نگه داره و جواب اس ام اس شما رو بده ،
باهاش ازدواج کنید !
تضمین میکنم خوشبختتون میکنه
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
کاش منوی کافه ها عکس هم داشتن که بدونیم چی سفارش می دیم
دیروز رفتم کافی شاپ یه lesdijelkosdv سفارش دادم؛
همون آب خوردن خودمون بود یه زیتون انداخته بودن ته لیوانش
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
ﺍﻻﻥ ﺩﻳﮕﻪ ﻣﻼک ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﭘﻮﻝ ﻧﻴﺴﺖ !
ﻫﻤﻴﻨﻜﻪ دختر و ﭘﺴﺮ، ﮔﻮﺷﻴشون ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺳﺎﺩﻩ ﻫﺎ ﺑﺎﺷﻪ
با هم خوشبختن
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
” خـــــــر نشو الاغ ”
اوج نصحیت پسرا
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
اصن همسایه ای که وای فایشون رمز نداشته باشه
فقط یه همسایه معمولی نیست که !
از آدمای نیک روزگاره
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
امروز سر جلسه امتحان بالای ورقه
به جای نام و نام خانوادگی
یوزر پسورد اینستاگراممو نوشتم
حواس نمیذارین که
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
من برعکس همه
پشت خنده هام غشه
چیه؟ فکر کردی غمه؟
برو بابا من اینقدر میخندم که غش کنم والااا
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
تو اتاق بودم یهو داداشم درو باز کرد اومد تو
بهش میگیم بچه بودی در میزدی!
میگه خفه شو بابا
داره میره بیرون،بهش میگم درو ببند،
میگه چپشو بابا !
خود درگیری مضمن داره بدبخت
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
طرف ﻗﯿﺎﻓﺶ ﺩﻭ ﺭﯾﺎﻝ ﺑﻪ ﺍﮔﺰﻭﺯ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﮔﺎﺯﯼ ﺑﺪﻫﮑﺎﺭﻩ
زیر عکس پروفایلش زده:
خدایا حافظم باش ،
حسودان در کمین اند
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
پسرخالم رفته دستشویی ، آواز میخونه :
حالا یارم بیاااا
ادرارم بیاااااا
ینی با این حرکتش موسیقی رو برد زیر سوال
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
داستان زندگیه من :
وقتی سرم خلوته کسی بهم اس ام اس نمیده
حالا کافیه سرم شلوغ شه
بازم کسی بهم اس ام اس نمیده
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
پشت یه نیسان جمله سنگینی نوشته بود کمرم شکست …
” همه دنبال یارن من به دنبال بارم ، فوق لیسانس شهید بهشتی هم دارم ”
لامصب گند زد تو انگیزم با این جملش
من دیگه درس نمیخووونم اصلا !
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
فرشمون ۱۲۴ تا گل سفید داره
۸۸ تا گل سفید ریز
۳۶ تا هم گل سفید درشت
مدیونید اگه فکر کنید دارم درس میخونم
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
امشب بابام نیستش !
من موندم و کولر و یه دنیا عقده
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
سه موجود تو این هوای گرم طاقت میارن :
۱- تمساح
۲- شتر
۳- زنی که میخاد بره خرید !
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
تنها خدمت من به بشر اینه که
پول در نمیارم تا بقیه دربیارن
ولی حیف که قدرمو نمیدونن !
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
امتحانات تموم شد
به زودی شاهد حضور هزاران شاخ ، پاف ،
به ارواح جدش نیستی در حدش و غیره خواهیم بود
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺮﻡ ﺳﺮﺑﺎﺯﯼ ﺗﻮ ﺩﻓﺘﺮﭼﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺭﻧﮓ ﻣﻮ ﺧﺮﻣﺎﯾﯽ !
ﯾﺎﺭﻭ ﺩﯾﺪ ﮔﻔﺖ ﺗﻮ ﮐﻪ ﻣﻮﻫﺎﺕ ﻣﺸﮑﯿﻪ !
ﮔﻔﺘﻢ ﺁﺭﻩ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺧﺮﻣﺎ ﻣﺸﮑﯿﺎ
ﺩﻭ ﻣﺎﻩ ﺍﺿﺎفه خدمت خوردم ﻫﻤﻮﻥ ﺍﻭﻝ
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
تعریف از خود نباشه
الان پمپ بنزین بودم
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
ببین اوسکل اونی که تو واسش بال بال میزنی
من بابام پمپ بنزین داره
چه ربطی داشت !!
نمیدونم در کل خواستم بگم
به ارواح حدم نیستی در جدم
NO PV
ناموسن هولم نکنید بلدم
ولی در کل من شاخم
راستــــی یادم رفت بگم
هـــــــــه . . .
.

جک های جدید و استاتوس های بانمک

.
اینایی که شکست عشقی میخورن
این متنارو از کجا میارن دل آدمو کباب میکنه ؟!
من هرچی به خودم فشار میارم فقط این شعر یادم میاد :
” باز منو کاشتی رفتی
تنها گذاشتی رفتی
دروغ نگم بجز من
یکی دیگه داشتی رفتی ”
تازه بعدشم اینقد قر میدم که یادم میره شکست عشقی خوردم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نظرات
| نویسنده  احمد شاهدپور
موضوعات وبلاگ

سایر موارد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







کد آمارگیر

گوگل رنک

پیج رنک

رتبه سنج گوگل


برچسب وبلاگ

دل نوشته , شعر طنز , اس ام اس تنهایی , جک با حال , جملات زیبا , پیامک ماه مبارک رمضان , شعرطنز , اس ام اس خنده دار , س ام اس ماه رمضان , ترول ماه رمضان , شب قدر , پیامک شهادت امام علی , اس ام اس جوک و سرکاری , اس ام اس عید فطر , پیامک عاشقانه ,

لینکستان

ابزار وبلاگ

چت روم | اول چت | ققنوس چت | باران چت | الکسا چت | ناز چت

دانلود آهنگ جدید و آلبوم های جدید

منتظر

شیک طنز

فقط خنده

حباب

فروشگاهی برای برطرف کردن نیاز های زندگی قرن21

خرید پالتو

پرسفید

سیستم های امنیتی و حفاظتی آرسام

ندا

99sms

عكس هاي رمانتيك و عاشقانه(جذاب) عكس هاي رمانتيك و عاشقانه

کلپ روم

تور جنگل ابر شاهرود

دخترونه

تاپ استور

جک جدید93.مطالب طنز. اس ام اس و اهنگ پیشواز

خنده و شادي

قالب های میس pink

دهکده اس ام اس

مشق عشق

دلقـــــــــــــــــــــــــک

فقط عکس های خنده دار

خود ارضایی و درمان آن

طنزوسرگرمی

آهنگ جدید

lιlı بروزترین سایت موزیک ایران ιlιl

اس ام اس دوستانه

شاد اس ام اس|اس ام اس جدید و

سایت نامبروان

یادگاری از من!(lمصی)

دهکده سرگرمی

دعای عشق بخوان

شاد اس ام اس|اس ام اس جدید و

عاشقانه های من ...

دوستان صمیمی

سرگرمی

سایت تفریحی یکی دوتا

اس ام اس

خنده

دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود فیلم و سریال ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ های جدید

ترول جدید و خنده دار

yas download

کلن IRANIAN OF COC

آقاهه و خانومه

وبلاگ رسمی برک دنس

تنها ترین تنها

ملودی دل من....

مهروماه

سرور های ورلد اف وارکرافت

❤ ترانه عشق ❤

بیا تا بترکی.بیا گو نخور

داستان زندگی من خون اشام

خودرو

یادگاری ازمن

****استقلال قهرمان****

این جا همه چی در همه!!!!!!!!!!

☺بی صدا فریاد کن☻

بازی وبرنامه

هرکی خونده بختش وا شده

عاشـــــــــــــــقانــــــــــه

هستی نت

موزیک.طنز.سرگر

عکس های خفن |ترول جدید|عشقی

دانشجو

*☻*♥*☺*پرنسس آریایی*☺*♥*☻*

چی می خوای؟؟؟؟؟

بخند و نگاه کن

gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده اس ام اس و آدرس smskade12.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.